close
自從上次發現計算網誌的天使惡魔値之後,

剛剛又見到了新東西:

Your real japanese name generator! today!

我輸入我的中文名字後,按下送出...

出現了!

我的:

My japanese name is 秋本 Akimoto (autumn book) 三千代 Michiyo (three thousand generations).

他的:

My japanese name is 長谷川 Hasegawa (long valley river) 健太 Kenta (healthy and plump).

我媽的:

My japanese name is 浜野 Hamano (seaside field) 明日香 Asuka (fragrance of the bright day).

我爸的:

My japanese name is 鈴木 Suzuki (bell tree) 聖人 Masato (sacred person).

我妹的:

My japanese name is 長谷川 Hasegawa (long valley river) 久美子 Kumiko (eternal beautiful child).


哇!全家人沒有一個有關的...

只有我妹跟他的都是"長谷川"...?

而且還附上奇怪的英文翻譯...-.-"

真不知道是根據什麼來推斷日文名字的...?!@.@


arrow
arrow
    全站熱搜

    pinkypinky 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()